reklama

Rasizmus plus idiotizmus rovná sa Amerika Afrika paradajka paprika

Samozrejme, zas sa jedná o nedávnu „vtipnú“ česko-slovenskú príhodu. I keď naozaj netuším prečo ja narážam na takého niečo.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)
Obrázok blogu

V tej „rozprávkovej“ Amerike (rozprávkovo mám z doby, keď sa všetci akosi hrnuli do Ameriky, lebo tam je skrátka super. Alebo „to je z Ameriky“ a všetci zrazu „úúúú.“ Aj tak najlepšie vždy je ako stretne jedna dobrá mama kamarátku, tiež dobrú, starostlivú mamu: „Ako sa máte?“ „Jóóój, výborne. To vieš, Janko je v tej Amerike.“ Tá druhá príde domov a ani sa nevyzuje a štartuje na deti: „Janko od Kolárov je v Amerike. Že sa tam má veľmi veľmi (druhé veľmi je vždy aspoň pri jednom z detí) dobre. Tak v tej Amerike sa môžete súdiť už s kýmkoľvek, ale hlavne pre čokoľvek. Preto sa nájdu aj pochybné nápisy a návody ako napríklad: Na jednom féne: "Do not use while sleeping"- Nepoužívajte behom spánkuNa jedných DETSKÝCH liekoch proti kašľu: "Do not drive a car or operate machinery after taking these medications"- Po požití týchto liekov nešoférujte auto alebo ťažké stroje. Na balíčku orieškov : "Instructions: Open packet, eat the nuts."- Návod: otvorte balenie a jedzte oriešky.Týmto chcem povedať viac vecí: Škoda, že nebola vyvesená pred obchodom ceduľa : Pozor rasista. Návod na použitie : Hovorte po česky! Za každú cenu! Čudujete sa tomu? Smejete sa? Ževraj je to primítívne? Nie je. Ľudia sa chránia. Keby sme boli v Amerike tak ho obžalujem a teraz sa váľam kdesi v žite a je mi “kukuruku” :) Aby som hlavne nezabudla napísať, čože sa mi to stalo. Kdesi, niekde medzi mojou bytovkou a zástavkou, jedno kde, ale v tej mase blata, keď pršalo a ja som sa ponáhľala domov, stratila som na jednej, pozor na vec, BOTE ! Veď panebože , čooo? Topánka? To je čo za smiešne slovo. Ha a mne sa páči a just. Takže som stratila na jednej topánke opätok. A tak čo, vzala som ich a hups do opravy. Musím podotknúť, že som milé zvieratko, ale tentokrát som mala pár zlých myšlienok, aj keď sami asi uznáte, že sa neoplatilo … . Pekne som pozdravila. Bolo ticho. Muž na mňa len pozrel, neunúval sa pozdraviť, ale veď čože, vravím si, mne je to jedno, keď aj jemu. Vysvetlím a ukážem čo chcem. Asi takto:Ja : Bla bla bla – No neviem, či iba na tej jednej alebo už rovno na oboch. Pán “Múdry” podráždene: - Na jednej alebo na oboch. A teraz to príde :) : Pán Múdry: - Toto je hrozná reč, vy emigranti z východu. Videla som sa ako vo filme ako ho trieskam o ten stroj na tie jeho boty, ale nakoniec som len v šoku poďakovala a odišla. O poschodie vyššie ma čakal môj otec a ten veru za ním šiel. Pán Múdry hneď zbledol a dostal zo seba ešte jednu perličku a to síce, že my Slováci sme primitívni, lebo sa nedokážeme naučiť po česky. Celý nákup sme si ja a môj otec z neho robili žarty, ale je to tak, že keby som bola v tej Amerike, tak by som ho dohnala k tomu súdu, len preto, aby dostal za trest učiť sa po slovensky :)

Monika Ullmannova

Monika Ullmannova

Bloger 
  • Počet článkov:  32
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Pomaly sa stávam veľkou dámou Zoznam autorových rubrík:  škola aneb vedle tebe sedí umeO mne ...O živote ....Nezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu