reklama

TICHO

Mala som toľko viet ... ani málo, ani veľa, presne toľko.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

Bolo toho mnoho, čo chcela som ti povedať, ale v tejto chvíli, stal sa zo mňa ... jednoducho srab. Niežeby som rozmýšľala ako dostanem sa na mne známu trasu, lenže pred očami som mala stále tvoju tvár.Tie známe gestá. Aj keď zabudla som tie „dokonalé“ vety, zostalo tam predsa niečo.Už nie v hlave, ale v srdci. To, že vo mne zostalo len TICHO. Vidím ťa ako tam stojíš, ruky máš napnuté v bok a pýtaš sa:„Čo je to tvoje ticho?“„Vieš čo?“„Neviem.“„Ani ja.“A tým to končí. Končí „dokonalá“ súhra viet. Nič sa nezmení. Pretože ja nedokážem definovať ticho a ty nevieš pochopiť, že to nedokážem. Trápne priznávam, že iba „vŕtam“. Čakám, čo sa bude diať. Striehnem ako „nenažraná“ líška, či dokáže sa zmeniť chlap?!To ticho, čo výčítala som ti, len tak z dňa na deň zmenil sa pocit v duši ... Tak čo, povedz ako mi to sluší? „Si krásna ... .“ .... ach vy muži.

Monika Ullmannova

Monika Ullmannova

Bloger 
  • Počet článkov:  32
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Pomaly sa stávam veľkou dámou Zoznam autorových rubrík:  škola aneb vedle tebe sedí umeO mne ...O živote ....Nezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu